Alle artikler

Få et system til præcis tidsregistrering

Når I skal have et overblik over fravær, kan det være en større opgave, hvis det drejer sig om mange mennesker. Det er derfor oplagt at overveje et system, der kan registrere dette. Her er løsningen til arbejdstimeregistrering hos DKtid.dk oplagt at overveje. Det kræver heldigvis ikke avanceret teknisk viden, da systemet er skabt brugervenligt til hurtigt og præcist at give dig de informationer, du har brug for, på en letafkodelig måde.

Med dette tidsregistreringssystem fra Dan-Time er der mulighed for at spare mængder af tid, da der ikke skal bruges energi på administration og derved mulighed for at øge fokus og energi på det, der kan være med til at øge omsætningen.

Et fleksibelt system

Den meget brugervenlige terminal gør det muligt at fungere fleksibelt. Det betyder helt konkret, at medarbejderne i virksomheden har fleksibel adgang til systemet, hvor de kan registrere deres arbejdstimer. Det sker ved, at de fleksibelt har mulighed for at registrere de forskellige lokationer, hvor de i løbet af dagen befinder sig, hvor den enkelte medarbejder stempler sig ind i systemet, som så registreres automatisk. Det smarte her er, at det kan gøres fra samtlige enheder som computer, mobil og tablet. Det er altså en løsning helt opdateret til de teknologiske muligheder, vi alligevel er vant til i dagligdagen.

Et automatisk system sparer tid

Når det automatiske system sparer tid, er det naturligvis fordi, at det ikke kræver, at der sidder en medarbejder og manuelt indtaster de nødvendige oplysninger i forhold til arbejdstimeregistrering. Omregningerne i forhold til løn sker helt automatisk, og dette er også en stor tidsspare, da en medarbejder ikke skal sidde og foretage alle udregningerne – og vigtigst af alt risikeres der ikke manuelle og menneskelige fejl ved udregningerne.

Systemet fungerer så smart, at oplysningerne fra systemet kan eksportere de mange timeregistreringer til virksomhedens interne lønsystem. Det er muligt at tilkøbe forskellige moduler til systemet, der udvider funktionaliteterne. Grundpakken er uden ekstramoduler, og det er en god måde at afprøve systemet på. Hvis det fungerer for jer og jeres virksomhed, i forhold til anvendelighed og brugervenlighed, kan i udvide mulighederne.

Det er fx muligt at få moduler, der også kan registrere ordre, job og afspadsering, og på den måde kan endnu flere praktiske oplysningerne køre over det smarte system, så alle oplysningerne er samlet samme sted. Det kan være med til at give orden og overblik, særligt på de mange oplysninger, der hele tiden kan opstå i forhold til hver enkelt medarbejder.

Related posts
Alle artikler

Kursus: Hvordan får du et godt liv

Alle artikler

FAQ om lænestole fra Sika Design

Alle artikler

En Chanel taske er noget, de fleste drømmer om

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *