Alle artikler

Er du klar til at opfylde dit nytårsforsæt?

Det er januar. Det er et nyt år. Det er tid til at finde ud af, hvordan året skal være. Dette år, som aldrig har været her før og som aldrig kommer igen. Et nyt år fordrer nye ideer og nye planer. Måske et helt nyt liv? Det er der, dine nytårsforsæt kommer ind og du lover dig selv, for enten første gang eller for 127. gang, at NU er tiden kommet hvor du vil (indsæt selv dine ønsker her) og NU er tiden kommet hvor du for første gang vil nå dine mål. Det kan sagtens lade sig gøre. Du kan starte med at lægge en plan, det er en af de bedste måder, man lykkes med sine mål. Du kan også besøge nettofitness.dk og læse mere der.

En plan om at der skal løbes

Løb styrker dine knogler, dine led og dine muskler. Og løb kan både lade sig gøre udenfor i det fri og indenfor hjemme hos dig selv. Hvis du vil løbe hjemme, fordi du føler at det giver dig en større frihed, så kan du få en skarp pris på masterfit tp100 lige her. Og hvis du er typen der gerne vil ud i den friske luft og i lyset, ja så fat løbeskoene og kom ud af døren. Når du starter med at løbe, er det en god idé at starte med at gå.

Og hvordan hænger det så sammen? Jo, det er lidt for hårdt for kroppen at begynde at løbe med det samme – specielt hvis du er helt ude af træning og du aldrig bevæger dig. Og din alder spiller også lidt ind. Så derfor kan du starte stille og roligt. Du kan starte med at gå lidt og løbe lidt. Eller du kan starte med at gå halvdelen af tiden og løbe halvdelen af tiden. Eller du kan lave en sandwich, hvor du går lidt, løber lidt og går lidt til sidst. Det vil gøre det nemmere for dig i starten, når muskler og led skal styrkes. 

Løb er en nem måde at holde sin kondition i gang på

En anden ting, der er super vigtigt, både når du løber indenfor og udenfor er, at du skal varme op. Du bliver simpelthen nødt til at bruge 10-15 minutter på at lave nogle øvelser, så du ikke får skader. Hvis du ikke selv har nogle ideer til hvad det kan være for øvelser, kan du bare google et opvarmingsprogram, så kommer der en masser der varer alt fra 7 minutter til så længe du kan holde til det. 

Related posts
Alle artikler

Har du og din partner behov for parterapi?

Alle artikler

Spar penge på LEGO-prpdukter

Alle artikler

Få et system til præcis tidsregistrering

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *